Awas Wanita ! Bahaya!! JANGAN LAKUKAN!! 4 Larangan Ini Ketika HAID Atau Anda Mungkin Akan Mengalami Kesan Yang Sangat Mengerikan!



Perkongsian ini untuk para wanita terutamanya . Harap diambil note dan simpan kemas-kemas dalam otak supaya beringat sebelum terkena .

Tolong sebarkan info ini kepada wanita yang anda sayangi, samada isteri, kakak, adik rakan dan sesiapa sahaja yang bergelar wanita. 

kerana mereka la yang perlu mengetahui hal yang sangat serius ini. Untuk berhati-hati agar hal yang tidak kita inginkan, jangan lakukan hal berikut ketika haid



    1. Jangan minum air yang memunyai ketulan ais, air soda dan kelapa semasa haid.

    2. Jangan keramas kerana pori kepala sedang terbuka pada saat haid kerana boleh menyebabkan sakit kepala. (kepala dimasuki angin), sangat berbahaya kesan ini biasa dirsakan semasa muda dan semasa tua nanti.

    3. Jangan makan timun semasa haid kerana getah yang ada pada timun menyebabkan sisa haid melekat di dinding rahim.

    4. Selain itu, saat sedang haid, tubuh tidak boleh terluka, terjatuh dan terpukul oleh benda keras terutamanya bahagian perut kerana boleh menyebabkan muntah darah, dan menyebabkan rahim luka. (luka dalaman)

    Ini membbuktikan, minum ais semasa haid boleh menyebabkan darah haid terkumpul pada dinding rahim, setelah 5-10 tahun dapat menyebabkan "KETUMBUHAN & KANSER RAHIM". 

    0 Komentar untuk "Awas Wanita ! Bahaya!! JANGAN LAKUKAN!! 4 Larangan Ini Ketika HAID Atau Anda Mungkin Akan Mengalami Kesan Yang Sangat Mengerikan!"

     
    Copyright © 2014 News Speed - All Rights Reserved
    Template By. Catatan Info